Странице

Translate

19. 2. 2010.

Torta za ZALJUBLJENE - Valentine cake











Ovu torticu sam pravila za moje zaljubljene ćerku i zeta i poklanjam im ove divne stihove Desanke Maksimović.

,,S neznoscu gledah stopa ti trag,
trag po snegu belom,
i znadoh da ces biti mi drag,
drag u zivotu celom…
LJUBAV TREBA SLAVITI SVAKOG DANA!!!

Sastojci za 12 osoba

10 kom jaja
10 kašika šećera
20 kašika mlevenih oraha
100 gr. čokolade za mešenje
4 kašike mlevenog Plazma keksa

FIL:
3 komada jaja
250 gr. šećera u prahu
100 gr. čokolade za mešenje
200 gr. putera
2 dl. soka od narandže

Priprema

Dobro umutititi 10 komada jaja sa 10 kašika šećera, da postane penasto.
Zatim dodati 20 kašika mlevenih oraha, jednu po jednu i polako mešati varjačom.
Istrugati 100 gr. čokolade za mešenje i dodati 4 kašike mrvica Plazma keksa. Sve to lagano, pažljivo promešajte.
Pre nego što umutite tortu, pripremite pleh, pomastite dno i okolo pleha, obložite ga pek papirom po dnu i okolo.
Sipajte masu u tako pripremljeni pleh i pecite na tihoj vatri. Sa drvenom štapićem probajte da li je testo pečeno.
Ja sam odjednom pekla u dve iste modle u obliku srca (prethodno sam smesu podelila na pola).

FIL:
3 cela jajeta umutite sa 250 gr prah šećera dobro varjačom. U većem sudu stavite vodu da vri i fil kuvajte na pari postepeno mešajući.
Kad se fil zgusne dodajte 100 gr. čokolade da se i ona na pari otopi.
Dobro izmešajte (izjednačite) na pari i skinite i ostavite da se prohladi.
Kad se prohladi dodajte 200 gr putera i dobro umutite. Tortu podelite na 3 dela i filujte.
Prilikom filovanja obavezno skinuti koru sa torte.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Print Friendly and PDF