Странице

Translate

22. 7. 2012.

Moja rodjendanska torta




Ovu divnu tortu sam pravila za moj rođendan i stvarno je bila pun pogodak ©©





Kremasta, sočna, osvežavajća, prava letnja.
Jednostavna je za pravljenje, ne zahteva puno vremena i što je najvažnije - ne peče se, tako da ne morate da uključujete rernu po ovoj paklenoj vrućini na +40.
Recept je napisala draga smile2204 sa Coolinarike. Ovde možete da pogledate recept i postupak izrade. Ja ću napisati samo sastojke i napomenu da sam umesto jagoda stavila višnje i nisam pogrešila jer se kiselkast ukus višanja taman nadopunjuje sa slatkoćom kreme.
Sastojci:

jedne gotove kore za rozen-tortu
Vanil-krema:

1,5 l mleka
4 kesice pudinga od vanile
10 kaš. šećera
250gr. margarina
250gr. šećera u prahu
naribana korica jednog limuna
Voćna krema:

250gr. jagoda
3 kaš. šećera
3dl vode
1 kesica pudinga od vanile
sok jednog limuna
Šlag za premazivanje:

2dl slatke pavlake
1dl kisele pavlake

Prijatno i uživajteJ


27 коментара:

  1. Torta je prekrasna, a tebi sretan rodjendan sa zakasnjenjem :)

    ОдговориИзбриши
  2. Felicidades por tu cumpleaños!!!!tiene que estar delicioso y muy bonito...Besos

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Muchas gracias querida María en las hermosas tarjetas de felicitación, miré a tu blog y me gusta mucho, un beso de Belgrado

      Избриши
  3. Прекрасна е! Много красиво изглежда. Честит празник!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Уважаеми Joli, аз съм много се радвам и pratis posećuješ моя блог, не ми голяма чест :) Радвам се, с прекрасна вашия блог и се радвам да прочета <3Благодаря ви много за най-добри пожелания и поздравления скъпи.Аз ви изпращам целувки от Белград :)

      Избриши
  4. Gordana i astal, puno hvala na lepim recima i cestitkama, poljupce saljem :))

    ОдговориИзбриши
  5. Ух, баш волим овакве торте! И све најбоље за рођендан! :)

    ОдговориИзбриши
  6. sretan ti rođendan u zakašnjenju, krasna torta!

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман25. јул 2012. 18:31

    Sretan rođendan.
    Nisam ljubitelj takvih isprežvakanih recepata s Coolinarike. Znam da tamo svi teže tome da baš njihovi recepti budu popularni, a to je najlakše postići ako se plasira recept sličan nekom koji je tamo već megapopularan.
    Zato se kao predložak uzme neki popularni recept, onda ga se nanovo izumi - ali naravno, ne može biti baš potpuno isti, nego se uključe neke sitne izmjene, i evo novog hita, popularan kao i recept na kojem se temelji.
    Tako je i ovaj Pure plesure isprežvakana verzija Klemissimo kremšnita sa želeom. Tim kolačima zajedničke su kore: netko će ih peći sam, netko će ih kupiti (ili za rozen ili za mađaricu, kakve tko nađe), ali u oba slučaja kore su kore, zatim žele koji je praktički isti u oba recepta, a krema jest različita, ali ne baš jako, razlike su jedino u tome što se u jednom kolaču za kremu upotrebljavaju puding, šlag, žumanjci i želatina, a u drugom toga nema, nego se upotrebljavaju gustin i margarin.

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala na čestitkama i na komentaru anoniman :)

    Mada bi mi bilo draže da ste se predstavili sa imenom pod kojim ostavljate komentar ;).

    Naravno, pišem ovaj blog i ne očekujem samo pohvale, dapače i kritike su uvek dobro došle, pogotovo kad znam ko ih piše i od koga potiču.

    Što se tiče Coolinarike, nisam istog mišljenja kao i Vi, jer smatram da je jako lep i inspirativan sajt, sa odličnim idejama i divnim receptima koje tamo ostavljaju zaljubljenici u hranu i kuhinju. Mislim da su pojedini recepti prava umetnost u kulinarstvu i divim se i skidam kapu tim osobama koje su napisale te recepte, bez obzira da li su recepti kako vi kritički kažete ''isprežvakani''.

    Upravo sam pogledala recept za Klemissimo kremšnite od VL i apsolutno nema nikakve veze sa ovom tortom, mada i nije suština u tome...

    Meni je upravo bitno da mi se recept dopadne na prvi pogled, da nije komplikovan, ovde je presudilo to što su gotove kore, (jer ni u ludilu ne bih ''palila'' rernu po ovoj tropskoj vrućini), brzo se sprema, dekorativno izgleda, i nadasve je jako ukusna.

    I da, na kraju da kažem i ovo, svi postojeći recepti za koje ja znam su varijacije na temu, ali baš te različitosti ih čini da sa pravom mogu da budu novi recepti i to ih čini ČUDESNIM.

    ОдговориИзбриши
  9. Draga Jaco , sa zakašnjenjem ti želim Sretan rođendan uz najljepše želje !
    Tortica je odlična, jako lijepa i kako vidim po sastojcima jako ukusna. Sigurno bih je poželjela probati, a ti si jako lijepo počastila sebe i svoje ovom poslasticom !

    ОдговориИзбриши
  10. hello my name's Alessandra, unfortunately i cannot understand your language...can you give me this recipe in english? i will follow you since today! come & visit me:

    dolcementeinventando.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks a lot dear Ali, you have a Google translate, and attempt to translate the with him, unfortunately I was very thin with a knowledge of English :))

      Избриши
  11. Srecan rodejndan sa zakasnjenjem. Torta divno izgleda i meni su te vocne kombinacije super. Uocila sam je cim je izasao recept na coolki ali nikako da dodje na red

    ОдговориИзбриши
  12. da li ima postupak rada

    ОдговориИзбриши
  13. Nemam postupak rada, nisam slikala, ali je vrlo jednostavno da se napravi, koji deo vam nije jasan ako mogu da pomognem :)

    ОдговориИзбриши
  14. gracias por entrar en mi cocina y quedarte, yo tambien me quedo por aqui, tienes cosas muy buenas y preciosas, un beso

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gracias querida Carmen por la visita y comentario, y estoy encantado con tu blog, querido saludo :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Print Friendly and PDF