Странице

Translate

21. 1. 2012.

Pečena sočna svinjska plećka

                          

                      

                     

                       

                         

                         

Za ovaj divan sočni narezak recept sam našla na Forumu Minjina kuhinjica a recept je od drage Deandrej :)

Recept je copy-paste, zaista je savršen i što je najvažnije, fantastično je ispalo, hvala mila za ovaj divni recept :* Muž i zet su se ''razvalili'', čak i mlađa ćerka koja inače ne jede ''meso od svinje'' je pojela pun tanjir, a i unukica (ima 2 godine) je jela da je mene bilo više strah da joj ne pozli :lol: Ona inače malo jede meso, uglavnom na prevaru ;)  Starija ćerka je mesaroš i ona ga obožava u svakom obliku, ali kaže da ovako sočno i ukusno još nije jela :)


Šta da kažem 10 * opšte oduševljenje :inlove: 



Još da kažem da sam prilikom pečenja dodala i par listića lovora i 2-3 grančice ruzmarina, kad je meso bilo pečeno, procedila sam sok u kome se peklo, odvojila masnoći i propasirala sa sve jabukom, (koja mu je dala kiselinu) pa sos služila uz pečenje. 
U toj masnoći od pečenja sam ispekla krompir, šargarepu, pečurke i paštrnak - odličan prilog uz pečenje. Salatica zelena, cvekla, kiseli kupus i ren... uhhhh, rasturili smo se i oduševili,  :P :inlove: 

Poljubac mila :* :* :*

Meso zasoliti bar nekoliko sati pre pecenja, najbolje preko noći i ostaviti u frižider.

U pleh slozite crveni luk isecen u kolutove 1cm debljine


Ne ljusteci ga vec samo ako ima prljavih povrsinskih slojeva.Oljupina od luka da odlicnu boju mesnom sosu.

Na luk postaviti plecku i po zelji jos zaciniti.Ja ubodem koji karanfilic i biber u zrnu pa mi posle meso ima malo smek na mortadelu :) Pored u pleh dodati neoljustenih cena belog luka i jednu jabuku.


Jabuka da ono nesto posebno u ovom nacinu pecenja.Ja nekad stavim i dve.U pleh naliti vrele vode da pokrije dno bar 1cm a moze i 2-3 ;) Staviti u zagrejanu rernu na 200stepeni i peci dok ne promeni boju.Tada smanjiti na 180 stepeni i ostaviti da se pece.

Ja duzinu pecenja odredjujem na 1kg mesa 45 min posto pecem sa ventilator opcijom.Iskustvo mi je pokazalo da se veliki komadi mesa moraju spustiti sto nize u rerni a da se onda nebi peklo previse odozdo najbolja opcija je ventilator i toplota ravnomerno kruzi oko mesa.
Povremene meso prelivate vodom u kojoj se pece i po potrebi dolivate vode.


Najbolji nacin za proveriti da li je meso peceno jeste ubosti u najdebljem delu ako na taj ubod nema sukrvice to je to.

E sada onaj mesni sos koji vam je ostao ;) Odmah po pecenju izvaditi vidljive delove jabuke i luka i baciti.
Luk koji je ispod mesa moze i posle posto on ostane zalepljen za meso.
Pustite da se sve dobro ohladi u plehu i onda skinete visak masnoce koja se istopila sa mesa i ostane vam zelatinasti talog na dnu.
Sve to pokupite u serpicu i ponovo otopite pa onda doterate ukus.Obavezno dodajte u to jos sveze vode i pustite da provri.Kada se ohladi ja podelim u plasticne case i zaledim pa imam kad mi zatreba za neki sos,gulas ili za pogacu.

Ali to u nekom od narednih postova ;)

Prijatno!!! :)



12 коментара:

  1. Леле, леле!!!! Толкова сочна и вкусна плешка не съм виждала! Аплодисменти, мила!!!!! Много вкусно, много!

    ОдговориИзбриши
  2. Благодаря ви скъпи, и блог с прекрасни рецепти е прекрасна, любяща целувка :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala još jednom za divan receptić, milice moja, ljubim te :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Tvoju stranicu ne treba otvarati, ovako u jutarnje sate uz prvu kaficu!!!! pa creva mi krce!!! Ma, mogu misliti, kakvog je ukusa, kad na fotkama OVAKO dobro izgleda!

    ОдговориИзбриши
  5. I izgleda sočno, pa me ne čudi što je svima bilo fino. A tek prilog i sos! Odlične ideje.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Print Friendly and PDF