Странице

Translate

22. 2. 2010.

Valentine Cake


Sastojci za 8 osoba


KORA:
12 belanca
12 kaš. šećera
1/2 limuna-sok
300 gr. mlevenih oraha
4 kaš. brašna

FIL 1.
250 gr. šećera
100 gr. putera

FIL 2.
125 gr. putera
200 gr. čokolade za kuvanje

FIL 3.
12 žumanca
12 kaš. šećera
1 puter

Priprema

Dobro umutiti 12 belanaca, dodati pola limuna naceđenog, 12 kašika šećera i polako pažljivo 300 gr. mlevenih oraha i 4 kašike brašna.
Peći u plehu od rerne, a onda iseći na 3 dela.
1.FIL:
Propržiti 250gr šećera da porumeni, kao za karamel. Dodati 100 gr. putera uz stalno mešanje i toplim karamelom namazati sve tri kore.
2.FIL:
125 gr. putera pomešati sa 200 gr. otopljene čokolade. Premazati ovim filom sve tri kore preko karamela i ostaviti da prenoći.
Sutradan pripremiti 3. Fil.
3.FIL:
Skuvati na pari preostalih 12 žumanaca sa 12 kašika šećera. Kada se ohladi dodati 1 prethodno dobro umućen puter.
Premazati sve tri kore ovim filom i ređati jednu preko druge.
Za vrh torte ostaviti žutog fila i namazanu tortu posuti mlevenim orasima.
zajedno

Posluživanje

Ovo je originalan recept, a ja sam za specijalnu priliku pravila u kalupu u obliku srca.
Pošto mi je kalup bio mali, jedan deo sam ispekla u okruglom kalupu i tako dobila jednu koru za sledeću tortu Valentine Cake II
Tortu ukrasite po želji, ja sam sa šlagom, pošto još nisam u ljubavi sa fondanom, što je i vidljivo na mojoj sledećoj tortici.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Print Friendly and PDF