Странице

Translate

3. 10. 2012.

Strast sa šećerom i cimetom (Cinnamon Sugar Pull-Apart Bread)





Nije me zaista bilo dugo vremena, naprosto mi je vreme curelo kroz prste. Godišnji odmor, vrućine, obaveze, lepe i tužne stvari sam doživela ovih meseci, ali idemo dalje...

Ovo je moje prvo učestvovanje u bloger igrici Kuvarijacije  pa valjda ću se nekako snaći. Inače me moji u šali zovu ''sajber baka'' xexe, što i nije tako loše, pa moraju i bake da budu u trendu, zar ne ;)?

Ovu divnu mirisnu poslasticu sam odavno pravila, uslikala i smestila fotke na sigurno mesto, eee, toliko je bilo sigurno to mesto, da sam jedva pronašla te fotkice, mada sumnjam da je i moja Lenkica umešala tu  svoje prstiće, jer se opasno navadila da sama brlja po kompu... čak je po njemu i prosula šolju mleka, ali srećom bez većih posledica :)

E sad o divnom mirisnom hlebu, jer sam se u njega zaljubila kad sam ga prvi put videla kod Maxivide u njenom savršenom blogu Zaboravljene poslastice

Cela kuća, a i komšiluk je mirisao na cimet, dok se pekao, naravno i komšiluk je probao i oduševljen je. Recept neću pisati, videćete na linkovima, doslovno sam se pridržavala.

E sad, što sam ja omanula, pa sam ga malo duže pekla - isušila, to je bila moja greška. Znači, ako pravite ovu savršenu poslasticu, doslovno pratite recept, bez greške je, samo pazite da ga ne prepečete, jer kvasac ne trpi baš dugo sušenje u rerni. Bolje da vam ostane i malo živo testo, nego obratno.

I naravno imajte mere u konzumiranju, jer ipak je to testo sa kvascem koje se nemilosrdno lepi ;))

Prijatno!!!


4 коментара:

  1. nisam stigla napraviti ovo za igricu, a tako me privlači, napravit ću ovih dana, sigurna sam da je odlično

    ОдговориИзбриши
  2. Ja bih da te samo pozdravim i drago mi je da sam našla tvoj blog ovde, kad imaš vremena, prošetaj se do mene na blogu.Ljubim te

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Zoki moja, ja sam vec pronasla odavno tvoj blog i cesto ga posecujem <3

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Print Friendly and PDF