Странице

Translate

11. 5. 2013.

Dekorativni rolat za rođendan mojoj ćerki Jeleni






SREĆAN TI ROĐENDAN DUŠO MOJA MILA, ŽIVOTE MOJ, LJUBAVI MOJA NAJVEĆA!!!

Samo za tebe sam sa ljubavlju ispekla ovaj kolač sa puno srca jer ti si jedno veliko majkino srce koje i u mom srcu kuca!

Nemam baš puno smisla da rečima iskažem svu moju ljubav i toplinu koju gajim prema tebi od kako si došla u moj život, onako malena, sićušna, rozikasta, prvo moje čedo, ali ti znaš da te volim neizmerno i da si posebna, voljena, do neba i nazad.

Sada si već odrasla žena, podarila si mi jedan divan cvetić koji me je osvojio od samog početka, a nadam se da ćeš mi podariti još tako slatkih, malih, cvetića sa kojima ćemo biti ponosni i koje ćemo voleti ništa manje od tebe, ljubavi moja.
Voli te tvoja majka najviše na svetu!!!

Dugo sam razmišljala koju tortu da napravim mojoj starijoj ćerki Jeleni koja je rođena 5. maja, pa je njen rođendan ove godine bio baš na Uskrs :)

Tragala sam po netu i naletela na ovaj dekorativni rolat koji me je na prvi pogled osvojio. Malo sam pretraživala po netu i videla da postoji više recepata koji su u principu svi isti, negde sa više, negde sa manje detalja, negde se motivi nacrtaju pa se zamrznu, a negde se vrlo kratko ispeku u rerni. Ovde pogledajte i video. Ovaj je bio moj izbor.

U početku mi se učinilo da je malo komplikovan, ali kad sam malo bolje proučila recept shvatila sam da je zaista krajnje jednostavan, naravno ako sve pripremite na vreme i naoružate se strpljenjem jer je izrada ovih srculenca malo spora u početku dok ne oslobodite ruku.

Prvo, naravno treba da pronađete odgovarajuću fotku na netu, pripremite boje kojima ćete bojiti motive, i da sa najvećom ljubavilju, pažnjom i nežnošću krenete :))


Sastojci:

Dekoracija:

1 belance
20 g kakaoa
20 g brašna
30 g šećera
30 g maslaca

Biskvit:

4 jaja (ja sam stavila 6 jer je moja tepsija malo veća i 1 žumance koje je ostalo od dekoracije)
120g brašna (180g)
120g šecera (180g)
mrvica soli

Krema sa pudingom:

400 ml mlijeka
2 žlice šecera
1 bourbon vanilija puding
1 žumanjak
120g margarina za kreme

Krema od sira:

120 g omekšalog maslaca
500 g krem sira
150 g šećera u prahu
Par kapi esencije vanilije
500 g jagoda

Postupak izrade:

1 belance umutiti mikserom dodavati postepeno 30 gr šećera, zatim dodati 30 gr brašna i na kraju 30 gr maslaca sobne temperature. U smesu dodati tečne crvene prehrambene boje pa sa najlon kesom iscrtavati motive. Ja sam prvo dodala par kapi boje i bilo mi je svetlo ružičasto pa sam tom bojom prvo iscrtala tačkice, zatim sam dodala još malo crvene boje pa nacrtala srca.

Na tepsiju od šporeta ispod papira za pečenje podmetnuti odštampani motiv i kad sve nacrtate stavite tepsiju u zamrzivač kako vam se ne bi razmazali motivi kad ih prekrijete biskvitnim testom.

Za to vreme pripremite kremu (ja sam pravila od krem sira) pa stavite u frižider da se malo ohladi. Pripremite voće kojim ćete puniti rolat (ja sam sekla jagode po dužini pa sam ih stavila na kuhinjski ubrus da upije višak soka iz jagoda).

Kada sve završite od navedenih sastojaka pripremite standardnu smesu za rolat. Izliti smesu preko skoro smrznutih motiva i lagano, ravnomerno izravnajte. Pecite na 180 stepeni do umereno rumene boje.

Kada se rolat ispeče skinuti papir za pečenje i umotati ga u krpu da nam dekoracija bude sa spoljne strane. Ohladjen rolat odmotati i premazati sa kremom po želji, pa poređati voće u jednom redu malo dalje od ivice biskvita i pažljivo urolajte.

Po želji možete napraviti i neku drugu kremu i puniti drugim voćem.

Ostavite rolat na par sati u frižider da se dobro rashladi i uživajte.

Ovaj rolat učestvuje u ''kuvarigrici '' naše drage blogerke Maje :)


Prijatno!!!






2 коментара:

  1. Pocela sam da se bavim rolatima od kad samvidela ovakve dekorisane rolate u blogovima... Ipak nisam ih jos ovako dekorisala. Zelim probati.

    ОдговориИзбриши
  2. Jako su lepi i ukusni, a zbavno je praviti ih, topli pozdrav draga :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Print Friendly and PDF